torstai 25. elokuuta 2011

Naisista

Outoa kyllä, nykyään nettiä selaillessaan saa usein sellaisen käsityksen, että naiset ovat paskoja tyyppejä. Monilla kirjoittajilla on selviä perusteluja naisten yleiselle paskamaisuudelle. Naisten pahimmat viat ovat tärkeysjärjestyksessä: 1) Ne eivät anna 2 ) Ne antavat maahanmuuttajille 3) Ne antavat muslimeille.

Kyllä minäkin olin teini-ikäisenä hieman katkera naisille. Eivät ne minulle antaneet, mutta kyllä minä tajusin syyt siihen ja siksihän minä Helsinkiin muutinkin. Jos paradigma on väärä niin sitten muutetaan paradigmaa. En leiki naistenmiestä. Mielelläni olisin saanut naista paljon enemmänkin kuin olen saanut. Joitakin olen kuitenkin saanut, ja on selvää, että vihaamalla naisia ei saa lainkaan naisia.

Itse rakastan ihmisiä lähtökohtaisesti, mutta tietysti pidätän oikeuden olla jakamatta tätä rakkautta ihmisille, jotka eivät rakasta vastaan. Kuka sitä nyt vähäänsä tuhlaisi. Useimmat tähän määritelmään sopivat ihmiset ovat olleet miehiä. Olen tainnut itsekin välillä sopia tähän määritelmään.

Sen tärkeämpää: useimmat rakkaimmistani ystävistäni ovat naisia. Joukossa on entisiä kumppaneitani, mutta enimmäkseen puhun tytöistä, jotka ovat aina olleet vain ystäviäni. Rakastan heitä kaikkia. Heille on aina ollut paljon helpompi puhua tunne-elämän jutuista kuin miehille. He ovat osanneet halata juuri silloin kuin juuri sitä kaivattiin.

Kun ajattelen elämäni tärkeitä naisia, en ymmärrä, miten erilaiset epäkohteliaat mulkvistit voivat puhua naissukupuolesta ikään kuin eivät ymmärtäisi, että tarkoittavat tuntemieni kaltaisia ihania yksilöitä. Tässä on tietenkin tärkeä opetus: jos kuulet munapään puhuvan kategorioista, ainoa mitä siitä voi päätellä on, ettei hän tiedä kyseisistä kategorioista mitään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti